čtvrtek 07. března 2013 | Zlin Press - Roman Ordelt

Klub vyzývá fanoušky k podpoře týmu v play off. Dalším cílem je semifinále!

Klub PSG Zlín připravil na závěrečná utkání základní části Tipsport extraligy 2012/2013 marketingový projekt s názvem Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl. Play off, který měl u fanoušků velmi příznivou odezvu a sklidil úspěch. Cílem bylo zvýšení návštěvnosti domácích utkání Beranů a podpora týmu v závěrečné a nejdůležitější části sezony. Vedení klubu stanovilo v projektu další cíl semifinále a zároveň představilo další marketingové aktivity. Týmu pod vedením trenéra Rostislava Vlacha se mezitím podařilo přidat jeden mezistupeň, a to zisk Prezidentského poháru pro nejlepší mužstvo v základní části extraligy. „Nečekali jsme to, ale o to více mužstvu gratulujeme a děkujeme za předvedené výkony v dlouhodobé části,“ uvedl Mgr. Patrik Kamas, jednatel PSG Zlín na tiskové konferenci před startem vyřazovacích bojů v play off.

Vedení klubu představilo na setkání s médii oficiálně inovované logo v rámci zmíněného marketingového projektu. V názvu se objevuje další cíl zlínského hokeje v letošní sezoně a tím je postup do semifinále. „Abychom se dostali do tohoto místa, potřebujeme podporu fanoušků. Připravili jsme další marketingové věci, které mají podpořit sounáležitost fanoušků s extraligovým týmem. Jsou to samolepky na auto s vyobrazením sloganu a nápisu PSG Zlín. V minulých dnech se dostaly do prodeje. Budeme rádi, když uvidíme ve Zlíně a okolí co nejvíce aut s touto nálepkou. Další částí projektu je zapojení zlínských hospod a restaurací. Za podporu týmu dostanou od nás plakát mužstva, kalendáře a další suvenýry. Pro tyto podniky to bude rovněž vítaná reklama, neboť o nich budeme informovat na klubovém facebooku, který má vysokou sledovanost,“ upřesnil Patrik Kamas. Samolepky jsou dispozici ke koupi v pokladnách zimního stadionu za symbolickou částku 20 korun.

Tiskové konference se zúčastnili zleva: Petr Zámorský, Karel Adamík, Patrik Kamas, Rostislav Vlach a Roman Ordelt.

Čajánek a spol. vstoupí do čtvrtfinálové série play off na domácím ledě v neděli 10. března. Klub chystá před začátkem utkání společně s partnerem extraligy Radegastem pro fanoušky vystavení Prezidentského poháru. „Poháru se nedotýkáme, ale fanouškům ho chceme ukázat. Připravujeme jeho představení, podrobnosti v těchto dnech ještě dolaďujeme,“ pověděl jednatel klubu. Partner extraligy Radegast vypsal pro zlínské příznivce během play off odměnu. Za každý gól Zlína ve vyřazovacích zápasech získají fanoušci 10 piv a za každý vyhraný zápas dokonce 100 piv! Začínat se nebude od nuly, ale od čísla 94. Právě tolik bodů Berani potřebovali k zisku Prezidentského poháru. Po skončení sezony proběhne společné setkání hráčů s fanoušky u vychlazeného piva společně s Radegastem.

Jedna víra, jeden tým, jeden cíl - SEMIFINÁLE

Vedení klubu rovněž stanovilo výši ceny vstupenek na první kolo play off a termíny předprodeje na úvodní dva domácí duely. Fanoušci si lístky mohou koupit v pátek 8. března v době od 13 do 17 hodin v pokladnách zimního stadionu. I když Vlachova družina nastoupí k domácím zápasům v modré sadě dresů, vyzývá vedení klubu fanoušky, aby přišli povzbudit zlínské hokejisty ve žlutém oblečení a pomohli vytvořit atmosféru pověstného žlutého pekla. V něm se usmažil už nejeden těžký soupeř.

Uprostřed generální manažer PSG Zlín Mgr. Karel Adamík.

„Čtvrtfinálová utkání na zlínském ledě doprovází důležitá bezpečnostní opatření. Vzhledem k významu zápasu očekáváme velkou diváckou návštěvu, proto si zápasy vyžádaly důležitá upozornění a opatření ve směru k divákům. Žádáme je, aby přišli na stadion s dostatečným předstihem a respektovali pokyny pořadatelů. Do prostor zimního stadionu je zakázáno vnášet nebezpečné předměty ohrožující zdraví návštěvníků. Těmito předměty se rozumí zbraně, pyrotechnika, tyče atd. Během utkání bude probíhat důsledná kontrola pravosti vstupenek,“ uvedl Mgr. Karel Adamík, generální manažer PSG Zlín.

Dodejme, že diváci mohou zdarma využít parkoviště u Krajského úřadu ve Zlíně (Baťův mrakodrap) a další odlehlé parkovací plochy. Kapacity u stadionu jsou beznadějně vyčerpány. Policie a bezpečnostní agentura budou kvůli bezpečnosti fanoušků monitorovat pohyb lidí na stadionu a v jeho blízkém okolí.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY