
Marketingové aktivity v sezoně 2016/2017
Marketingové oddělení hokejového klubu PSG Zlín pod vedením Tomáše Melzera připravilo do nové extraligové sezony 2016/2017 celou řadu inovací a novinek, které pramení z již zavedených aktivit a rovněž ze stanoveného cíle, a to bavit v první řadě fanoušky zlínského hokeje.
Pro malé i velké fanoušky jsou připraveny opět přestávkové soutěže o hodnotné ceny během jednotlivých utkání Tipsport extraligy na Zimním stadionu Luďka Čajky ve Zlíně. „Soutěže se rozšíří o šťastné sedadlo, kdy bude v průběhu druhé třetiny vybrán návštěvník utkání a vyhraje věcnou cenu od partnera PSG Zlín,“pověděl Tomáš Melzer, marketingový manažer PSG Zlín. Extraligový klub představil na začátku listopadu mobilní aplikaci, která patří ke špičkám mezi sportovními kluby v České republice. Marketingové oddělení klubu ve spolupráci se společností B2A pracuje na aktualizaci této top mobilní aplikace a v letošní sezoně se můžete těšit například na možnost focení selfie s hokejovou tématikou týmu Beranů
Během srpna se pracovalo na úpravě webu, nová grafická aktualizace je k dispozici od prvního zářijového dne. „Klubové stránky se oblékly do nového hávu, grafika by měla korespondovat s jednotnou grafikou vizuálních propagace, jako jsou plakáty, citylighty a další,“ upřesnil Melzer. Hokejový klub ve spolupráci s mediálním partnerem zlínského hokeje Radiem Zlín bude i v letošní sezoně vysílat na rozhlasových vlnách oblíbený pořad s názvem Hokejové středy. Ten se uskuteční pravidelně každou středu v novém čase 12:30 hodin místo původní třinácté hodiny.
Fanoušci mohou podpořit klub prostřednictvím My givt, kdy prostřednictvím webu PSG nakoupí na vybraných eshopech. „Stačí, když na web svého oblíbeného e-shopu přejdete skrze lištu v horní části oficiálních webových stránek zlínského hokeje. Část peněz z vaší útraty automaticky půjde na podporu a použijeme je na rozvoj hokejové mládeže. Podrobněji vše vysvětlíme prostřednictvím samostatného článku na webu,“ řekl Melzer.
Jelikož prošel kádr PSG Zlín značnou obměnou, rozhodlo se marketingové oddělení klubu ponechat autogramiády jednotlivých hráčů po domácích utkáních. Foto daného hráče ve formátu A4 naleznou fanoušci v bulletinu Zlínské bully. První autogramiáda proběhne po utkání s HC Škoda Plzeň v neděli 18. září. "Fanoušci se v průběhu sezony mohou těšit na doprovodné akce s hráči v průběhu sezony, jako jsou točení piva s Radegastem, bruslení s fanoušky a další," zakončil Melzer
