úterý 10. září 2013 | Tomáš Melzer

Marketingové aktivity v sezoně 2013/2014 ve znamení řady inovací a novinek

Marketingové oddělení hokejového klubu PSG Zlín přináší do nové extraligové sezony 2013/2014 celou řadu inovací a novinek. Tyto pramení z již zavedených aktivit a rovněž ze stanoveného cíle, a to bavit fanoušky. Extraligový hokejový klub PSG Zlín pokračuje v akci „Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl.“, která byla zahájena na konci základní části loňské sezony. Akce byla zaměřena na zvýšení návštěvnosti, fanoušci během této akce mohli vyhrát řadu zajímavých cen v podobě permanentek zdarma, sky boxu na jednotlivá utkání, místo na domácí střídačce a řadu dalších cen. Na základě pozitivních ohlasů fanoušků se klub rozhodl pokračovat v této aktivitě.

Logo ke zmíněné aktivitě získalo v nové sezoně novou, dynamičtější tvář a nově bude rovněž na zadní straně dresu pro extraligový ročník 2013/2014. Tým si podobně jako v loňské sezoně bude klást postupné cíle, které bude chtít maximálně plnit. Od prvního utkání se fanoušci mohou těšit na soutěže a dárky během jednotlivých utkání. Na úvod se fanoušci mohou těšit na volné vstupy do wellness centra v zábavním parku Galaxie, slevy na večeři v přilehlé restauraci, nebo si budou moci v přestávkovém programu vystřelit dárek. Jednotlivé akce pro fanoušky budou probíhat po celou sezonu.

Další podstatná změna v extraligových utkáních PSG Zlín bude v obměně na postu moderátora utkání. Extraligovými utkáními budou diváky provázet Wendy Březinová z Radia Zlín a Filip Bartek, moderátor Radia ROCK MAX, které je společně s Radiem Zlín novým mediálním partnerem PSG Zlín. Tyto moderátory uvidí fanoušci přímo na ledě před utkáním a během přestávek. Mladí moderátoři budou mít za úkol zatraktivnit předzápasový čas a přestávky, ještě více fanoušky vtáhnout do děje utkání a napřímo s nimi komunikovat. V prvních domácích utkáních budou přítomni oba moderátoři, v dalších utkáních se budou navzájem střídat.

Moderátor Filip Bartek z Radia ROCK MAX.

V pondělí 9. září začíná aukce originálních hraných dresů PSG Zlín na obchodním portálu Aukro.cz. Jedná se o žlutou sadu dresů ze sezony 2012/2013, kdy hráči PSG Zlín vyhráli Prezidentský pohár. V dražbě budou dresy všech hráčů s výjimkou dresu Jaroslava Balaštíka. Aukce potrvá do soboty 14. září. Novým majitelům dresy předají samotní hráči na Zimním stadionu Luďka Čajky ve Zlíně. Veškeré informace budou aktualizovány na webu www.hokej.zlin.cz a facebooku PSG Zlín.

Do nové sezony vstupuje klub i s aktualizovanou obchodní nabídkou pro partnery a sponzory klubu. Ke stávajícím produktům partnerského plnění přibývají nové, moderní formy, jako jsou zážitkový marketing, kde zájemci mohou zažít například trénink s hráči A týmu, zažít s nimi program zápasového dne apod. Dále se firmy mohou prezentovat na akcích pořádaných klubem pro fanoušky a širokou veřejnost. Atraktivní je pro partnery i možnost se prezentovat přes webové či mobilní rozhraní. V prostorách zimního stadionu Luďka Čajky jsou vytvořeny nová, zajímavá místa pro reklamu na pozici zadní strany mantinelu, kde jednotlivé reklamy jsou od sebe rozděleny bílou částí tak, aby jednotlivé reklamy více vynikly.
Po loňském spuštění free wi-fi na Zimním stadionu Luďka Čajky ve Zlíně ve spolupráci se společností Avonet se na službě pracovalo i přes letní přestávku. Po tažení loňským play off, kde se bylo využití free wi-fi sítě maximální, se klub rozhodl ve spolupráci se společností Avonet tuto posílit. Po instalaci nových vysílačů se fanoušci mohou těšit na ještě lepší internetové připojení. Jelikož je služba hodně technicky náročná, nemohou fanoušci očekávat stahování velkého objemu dat.

Během září se bude taktéž pracovat na grafické úpravě webu. Před začátkem sezony 2012/2013 se klubové stránky oblékly do zcela nového kabátu. Letos čekají webové stránky jen kosmetické úpravy, kde cílem bude stránky zatraktivnit a zdokonalit, zároveň však zachovat jejich přehlednost. Grafika by měla korespondovat s jednotnou grafikou vizuálních propagace, jako jsou plakáty, citylighty a další.
Doprovodné akce pro fanoušky budou probíhat převážně v jednotlivých reprezentačních přestávkách. Po první akci s názvem Den otevřených dveří, která proběhla tento pátek, se fanoušci mohou těšit na akci s názvem Vánoční bruslení s hráči A týmu, nebo společnou akci se sportovními kolegy z 1. FC Slovácko. Jednotlivé akce se budou konat i ve spádových oblastech pro Zlín, jako jsou Uherské Hradiště, Kroměříž apod., jelikož si klub uvědomuje, že i ve zmíněných oblastech má velkou podporu.

Během letní pauzy nastala výměna provozovatele fanshopu PSG Zlín. Firma Střída sport je novým provozovatelem fanshopu s produkty značek CCM a Reebok. Fanoušci mohou najít nový fanshop přímo v prostorách zimního stadionu Luďka Čajky, ke kterému je přístup ze západního vstupu (blíže k Letné). Zmíněný fanshop bude otevřen převážně během extraligových utkání PSG Zlín. V prostorách PSG arény je taktéž fanshop PSG Zlín, který je zároveň prodejnou hokejového vybavení značek Reebok a CCM. Na fanoušky čeká nová, zajímavá kolekce fan věcí, kterou mohlí shlédnout poprvé na Dni otevřených dveří.

Nový fanshop na Zimním stadionu Luďka Čajky ve Zlíně.

V posledních dnech vrcholí přípravy na focení kalendáře hráčů PSG Zlín. Po loňském úspěchu charitativního kalendáře se klub rozhodl vytvořit kalendář i na další rok. Kalendář bude mít námět „rok z pohledu hráče“, kde jednotliví hráči budou zachyceni během aktivit, které jsou pro ně specifické na ledě i mimo něj.

Křtění kalendáře 2013 ve spolupráci s Korunkou Luhačovice.