úterý 10. září 2013 | Tomáš Melzer
Marketingové aktivity v sezoně 2013/2014 ve znamení řady inovací a novinek
Marketingové oddělení hokejového klubu PSG Zlín přináší do nové extraligové sezony 2013/2014 celou řadu inovací a novinek. Tyto pramení z již zavedených aktivit a rovněž ze stanoveného cíle, a to bavit fanoušky. Extraligový hokejový klub PSG Zlín pokračuje v akci „Jedna víra. Jeden tým. Jeden cíl.“, která byla zahájena na konci základní části loňské sezony. Akce byla zaměřena na zvýšení návštěvnosti, fanoušci během této akce mohli vyhrát řadu zajímavých cen v podobě permanentek zdarma, sky boxu na jednotlivá utkání, místo na domácí střídačce a řadu dalších cen. Na základě pozitivních ohlasů fanoušků se klub rozhodl pokračovat v této aktivitě.
Logo ke zmíněné aktivitě získalo v nové sezoně novou, dynamičtější tvář a nově bude rovněž na zadní straně dresu pro extraligový ročník 2013/2014. Tým si podobně jako v loňské sezoně bude klást postupné cíle, které bude chtít maximálně plnit. Od prvního utkání se fanoušci mohou těšit na soutěže a dárky během jednotlivých utkání. Na úvod se fanoušci mohou těšit na volné vstupy do wellness centra v zábavním parku Galaxie, slevy na večeři v přilehlé restauraci, nebo si budou moci v přestávkovém programu vystřelit dárek. Jednotlivé akce pro fanoušky budou probíhat po celou sezonu.
Další podstatná změna v extraligových utkáních PSG Zlín bude v obměně na postu moderátora utkání. Extraligovými utkáními budou diváky provázet Wendy Březinová z Radia Zlín a Filip Bartek, moderátor Radia ROCK MAX, které je společně s Radiem Zlín novým mediálním partnerem PSG Zlín. Tyto moderátory uvidí fanoušci přímo na ledě před utkáním a během přestávek. Mladí moderátoři budou mít za úkol zatraktivnit předzápasový čas a přestávky, ještě více fanoušky vtáhnout do děje utkání a napřímo s nimi komunikovat. V prvních domácích utkáních budou přítomni oba moderátoři, v dalších utkáních se budou navzájem střídat.
Moderátor Filip Bartek z Radia ROCK MAX.
V pondělí 9. září začíná aukce originálních hraných dresů PSG Zlín
na obchodním portálu Aukro.cz. Jedná se o žlutou sadu dresů ze sezony
2012/2013, kdy hráči PSG Zlín vyhráli Prezidentský pohár. V dražbě budou
dresy všech hráčů s výjimkou dresu Jaroslava Balaštíka. Aukce potrvá do
soboty 14. září. Novým majitelům dresy předají samotní hráči na Zimním
stadionu Luďka Čajky ve Zlíně. Veškeré informace budou aktualizovány na
webu www.hokej.zlin.cz a facebooku PSG Zlín.
Do
nové sezony vstupuje klub i s aktualizovanou obchodní nabídkou pro
partnery a sponzory klubu. Ke stávajícím produktům partnerského plnění
přibývají nové, moderní formy, jako jsou zážitkový marketing, kde
zájemci mohou zažít například trénink s hráči A týmu, zažít s nimi
program zápasového dne apod. Dále se firmy mohou prezentovat na akcích
pořádaných klubem pro fanoušky a širokou veřejnost. Atraktivní je pro
partnery i možnost se prezentovat přes webové či mobilní rozhraní. V
prostorách zimního stadionu Luďka Čajky jsou vytvořeny nová, zajímavá
místa pro reklamu na pozici zadní strany mantinelu, kde jednotlivé
reklamy jsou od sebe rozděleny bílou částí tak, aby jednotlivé reklamy
více vynikly.
Po loňském spuštění free wi-fi na Zimním
stadionu Luďka Čajky ve Zlíně ve spolupráci se společností Avonet se na
službě pracovalo i přes letní přestávku. Po tažení loňským play off, kde
se bylo využití free wi-fi sítě maximální, se klub rozhodl ve
spolupráci se společností Avonet tuto posílit. Po instalaci nových
vysílačů se fanoušci mohou těšit na ještě lepší internetové připojení.
Jelikož je služba hodně technicky náročná, nemohou fanoušci očekávat
stahování velkého objemu dat.
Během září se
bude taktéž pracovat na grafické úpravě webu. Před začátkem sezony
2012/2013 se klubové stránky oblékly do zcela nového kabátu. Letos
čekají webové stránky jen kosmetické úpravy, kde cílem bude stránky
zatraktivnit a zdokonalit, zároveň však zachovat jejich přehlednost.
Grafika by měla korespondovat s jednotnou grafikou vizuálních propagace,
jako jsou plakáty, citylighty a další.
Doprovodné akce pro
fanoušky budou probíhat převážně v jednotlivých reprezentačních
přestávkách. Po první akci s názvem Den otevřených dveří, která proběhla
tento pátek, se fanoušci mohou těšit na akci s názvem Vánoční bruslení s
hráči A týmu, nebo společnou akci se sportovními kolegy z 1. FC
Slovácko. Jednotlivé akce se budou konat i ve spádových oblastech pro
Zlín, jako jsou Uherské Hradiště, Kroměříž apod., jelikož si klub
uvědomuje, že i ve zmíněných oblastech má velkou podporu.
Během
letní pauzy nastala výměna provozovatele fanshopu PSG Zlín. Firma
Střída sport je novým provozovatelem fanshopu s produkty značek CCM a
Reebok. Fanoušci mohou najít nový fanshop přímo v prostorách zimního
stadionu Luďka Čajky, ke kterému je přístup ze západního vstupu (blíže k
Letné). Zmíněný fanshop bude otevřen převážně během extraligových
utkání PSG Zlín. V prostorách PSG arény je taktéž fanshop PSG Zlín,
který je zároveň prodejnou hokejového vybavení značek Reebok a CCM. Na
fanoušky čeká nová, zajímavá kolekce fan věcí, kterou mohlí shlédnout
poprvé na Dni otevřených dveří.
Nový fanshop na Zimním stadionu Luďka Čajky ve Zlíně.
V posledních dnech vrcholí přípravy na focení kalendáře hráčů PSG Zlín. Po loňském úspěchu charitativního kalendáře se klub rozhodl vytvořit kalendář i na další rok. Kalendář bude mít námět „rok z pohledu hráče“, kde jednotliví hráči budou zachyceni během aktivit, které jsou pro ně specifické na ledě i mimo něj.
V posledních dnech vrcholí přípravy na focení kalendáře hráčů PSG Zlín. Po loňském úspěchu charitativního kalendáře se klub rozhodl vytvořit kalendář i na další rok. Kalendář bude mít námět „rok z pohledu hráče“, kde jednotliví hráči budou zachyceni během aktivit, které jsou pro ně specifické na ledě i mimo něj.

Křtění kalendáře 2013 ve spolupráci s Korunkou Luhačovice.