Dotazy na marketing


Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín

Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.

Petr Král (kraloetr@seznam.cz) Zlín
20. 2. 2024, 06:55
Dobrý den, pane Kožíku, musím říct, že jsem už několikrát přemýšlel nad tím, proč jste vasky neoslovili s nabídkou spolupráce. A konečně se to podařilo. Super. Teď už se jen nabízí otázka, kdy vzniknou žlutomodré boty nejlépe i s ponožkami. Vasky takto dělaly už několik kolaborací. Prosím, zkuste na tom zapracovat, ať v těch botách můžeme chodit už na play off. Diky

Odpověď:Dobrý den, Petře,

v komunikaci s Vasky jsme již několikrát byli. Z různých důvodů to nevyšlo. Nyní jsme se již domluvili na začátku spolupráce do které se může zapojit každý fanoušek prostřednictvím hlasování na Instagramu.
Ohledně modrožlutých bot si ještě počkáme, letos určitě nebudou, ale pochopitelně myšlenka speciální edice jsme probírali. Již nyní si ve fanshopu můžete koupit speciální modrožlutou peněženku Vasky s vyraženým logem klubu a modrý/černý oboustranný pásek. Modrá strana s nápisem Berani Zlín a černá se znakem Vasky.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
11. 2. 2024, 14:42
Dobrý den, chtěl bych se zeptat jak to funguje s přednostním právem na permanentkáře. Podle mne to je na exponované utkání běžné, že mají nárok na přednostní vstupenky. Tímto se zvýšila pravděpodobnost, že si skoupí fanoušci Vsetína...

Odpověď:Dobrý den, Martine,

děkuji za dotaz. Zajímalo by mne kde je podobné předkupní právo jinde zavedené.... Se společností Ticketportal jsme tento systém vyvíjeli na základě naší poptávky. Jinde si permanentkáři přednostně zakupují vstupenky na svá místa, ale málokdy další kusy navíc.
My jsme ten systém chtěli kvůli play-off, což se nám v minulé sezoně vyplatilo ve všech ohledech, kdy se nám podařilo stadion vyprodat dominantně jen zlíňáky a ještě ocenit věrné fanoušky. A stejně tak máme systém připravený na případné letošní play-off.
K nastavení systému je ale potřeba splnit několik proměnných, aby dával smysl. Nyní s ohledem na jarní prázdniny, všední den, horší výsledky A-týmu a také změnu ve dni utkání jsme k tomu nepřistoupili. Nikdy nebyla stanovena podmínka, že to bude vždy na Vsetín vypsáno, ale že to bude na nejexponovanější utkání vypsáno.
Zároveň nemá vlastně žádný vliv, zda si koupí takový nebo takový počet lístků fanoušci ze Vsetína. I v případě prvního utkání probíhal prodej vstupenek i den před utkáním, a to při pořádání v jednoznačně lepším termínu. Zároveň je potřeba se podívat statisticky na počet využití od permanentkářů v průběhu základní části. V případě druhého utkání ZČ se Vsetínem v minulém roce se jednalo jen o desítky lístku. Ty by šly zakoupit jednoznačně i během volného prodeje.
S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Ota Janecek (Ota.janecek@seznam.cz) Uherské Hradisre
6. 2. 2024, 16:55
Dobré odpoledne, je správné, že odsuzujete násilí a informujte o závodech krasobruslení. Ale proč neinformuje té o schůzce vedení majitelů k sobotní blamáži a hlavně,jaké řešení bylo uskutečněno,Děkuji Ota

Odpověď:Dobrý den, Oto,

schůze majitelů je neveřejná a nebyly z ní tedy zveřejněné žádné výstupy pro veřejnost.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
SlovakM (ucar123@seznam.cz) Zlín
1. 2. 2024, 07:29
Kde máte toho sponzora a nějaké posily, kecy, lži a klub jde do kopru,fanoušci to pomalu balí.

Odpověď:Dobrý den,
děkuji za dotaz, ale příště poprosím o sdělení celého jména a příjmení.
Pravděpodobně jste nebyl včera na utkání, kde jsme představili spolupráci s firmou Vasky, která byla zároveň partnerem utkání a nově vyhlašujeme přes instagram Vasky hráč utkání, které se zúčastnilo více než tisíc hlasujících, za což jim děkujeme! Každá taková spolupráce s regionální firmou nás velice těší.
Dále bych Vás rád vyzval k tomu, abyste nikoho zde neosočoval ze lží, pokud si nejste jist. Proto Vás vyzívám k tomu, abyste mi napsal na můj e-mail kozik@beranizlin.cz a setkal se se mnou osobně.
Se závěrem přestupního termínu již k žádnému uzavření smlouvy nedošlo, ale v rámci hráčských kvalit je aktuální tým na Chance ligu nadstandartní a pevně věřím, že, stejně jako minulý rok, se zkušenosti ukáží především v play-off.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Petr Novák (petr.novas@seznam.cz) Zlín
31. 1. 2024, 11:29
Dobrý den, pane Kožíku, chtěl bych se zeptat, kdo je vlastně hlavním trenér mužstva, už jsem ztracený. Pan Srdínko nebo nově příchozí trenér ze Slovenska? Předem děkuji a hezký den. P. Novák

Odpověď:Dobrý den, Petře

Richard Kapuš je asistentem hlavního trenéra Jana Srdínka.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
30. 1. 2024, 21:22
Zdravím. Myslíte si, že nejnovější rozhovor pana GM je vhodný pro PR tápajícího mužstva? Fanoušci jsou rozladění a on je v tom rozhovoru popudí proti klubu ještě více. Byl rozhovor schvalován PR oddělením klubu? Z rozhovoru pro fanoušky vyplynulo, že hráče podporují nedostatečně a už vůbec nemají právo kritizovat jednání klubu. Fakt věříte, že po tomto chování budou mít lidí chuť utrácet peníze za vstupenky, případně permanentky na příští sezónu? Respekt by měl být z obou stran a ten se tímto vytratil. Z obou stran.

Odpověď:Dobrý den, Martine,

moc děkuji za dotaz. Za každým výstupem musíme stát všichni jednotně. Myslím, že s ohledem na aktuální emoce, kterým jako fanoušek plně rozumím, mnoho věcí neinterpretujete správě.
Od pana Pravdy v článku není žádné naznačení nedostatku respektu, to v žádném případě. Bohužel celá situace se změnou trenéra vyvolala velkou míru emocí, které se promítnuly do podpory klubu. Faktem je, že hlavní trenér Srdínko nedostal od kotle a fanoušků na stání (a internetu) ani možnost něco s týmem pozitivně změnit a již na druhém domácím zápase jsme slyšeli pokřiky proti němu (ten první zápas v derby vyhrál). Což se pochopitelně také propisuje na psychice týmu.
Na klub jsem přešel z pozice fanouška, takže zrovna tomuhle velmi dobře rozumím, ale nyní i chápu pozici hráčů a zde ani zlínští fanoušci nemají čistě svědomí. Tímto mnohdy nemyslím ani fanoušky na stadionu, ale hlavně "internetové fanoušky", kteří ve Zlíně už několik měsíců "ze srandy" nadávají už před zápasem, strefují se jmenovitě do hráčů.
Bohužel se plácáme od začátku sezony (a vlastně několik sezon) v tom, že kádr máme z hráčů, kteří v rámci této ligy by měli hrát nadstandard, ale nejsou schopni jej naplnit. Jedním z důsledků je, že nejsou schopni nabrat sebevědomí. A zlínský fanoušek jim v tomhle rozhodně nepomáhá, protože se dostáváme do zamotaného kruhu negativních výsledků a negativních reakcí, což způsobuje negativní atmosféru, která většinou neplodí pozitivní výsledky bohužel. Věřte, že to není náhoda. Já tuhle problematiku řeším s pátým trenérem - Svoboda, Jenáček, Vlach, Říha i Srdínko. Každý doporučí hráčům vypnout mobil a nečíst komentáře, ale Zlín je příliš hokejový a příliš malý. Zažil jsem několikrát, že se tohle kolo podařilo krátkodobě zlomit, ať za Roberta Svobody nebo Miloše Říhy, ale je to hrozně těžké. Rozumím tomu, že řeknete, že jsou hráči profesionálové, ale to je jen zaklínadlo. Jsou to pořád lidé a to průměrným věkem 25 let, také by se vám dobře nepracovalo, kdyby každý váš pracovní den byl veřejně a hned negativně rozebírán.
Nepřímo narážíte například na aktuální bojkot. Já letos už fanoušky a sociální stíě nemám v přímé gesci, přebral si je ode mne Kuba Štefek a Vojta Gargulák, ale vše spolu konzultujeme. Já plně respektuji možnost se tak rozhodnout a udělat takové gesto. Ale kritizuji to, že se podle mne nevyzkoušelo vše. A nevyzkoušely se všechny pozitivní metody. Vím, že mne většina bude mít za naivního, ale věřte, že nejsem. Jen znám situaci z obou stran a možná nejvíce ze všech a nyní i s větším nadhledem než minulý rok. :-)
Oficiálně se jako první krok ze všeho se vyhlásí bojkot, takže do negativního kolečka se přidá silně negativní aspekt. Při bojkotu je přirozené, že vlastní fanoušci doufají v prohru vlastního týmu, čímž by jejich bojkot měl být podpořen a oni vyhráli. A vyhlásí to stejní fanoušci, kteří na trenéra nadávají od třetího zápasu, mnozí hned při jmenování. Nebylo žádné pozitivní choreo, pomohlo by např. 4 zápasy bez nadávání - i na sociálních sítích. Nebyla výraznější podpora na výjezdu, která by překvapila a hlavně podpořila. Za mne je bojkot a podobné gesto nejjednodušší cesta, ale moje zkušenost je, že nejjednodušší cesta nevede k cíli.

Omlouvám se, že jsem se trochu více rozepsal a vyjádřil jsem se tím k více dotazům. Pokud byste měl jakýkoliv další dotaz obracejte se na mne zde nebo na e-mailu kozik@beranizlin.cz .

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
30. 1. 2024, 19:30
Po 45 letech fandění na zimaku svami končím pokud tam bude současné vedení s pakošem Kožikem který v tom dělá jenom chaos nefunguje mu nic od ochranky pořadatelů protože pořád něco mění přes nejdražší občerstvení ze všech okolních stadionů hned zavře jeden bufet druhý týden jiný vyhnal všechny soukromníky a tak to potom vypadá teď zakažte parkování zavřete skoro všechny v chody a na ten špičkový hokej se dívejte sám pane Kožiku

Odpověď:Dobrý den, pane Březíku,

zcela evidentně máte výtky přímo na mou osobu. Proto se pojďme domluvit na schůzce, kde si Vás velice rád vyslechnu a vysvětlím jak věci fungují, protože ohledně fungování věcí na stadionu máte velice nepřesné informace. Napište mi na kozik@beranizlin.cz čas a můžeme se sejít.
Pokud se dotknu jednotlivým věcí, tak bufety a rozhodování o nájemcích není v mé gesci. Provozovatel, který vzešel z tendru, má právo určit, které bufety budou otevřené. Vše se odvíjí od tržeb zákazníků. Stejně tak provozovatel určuje cenotvorbu. My to pravidelně konzultujeme a budeme vyhodnocovat po skončení sezony. Jen nevím, jaké soukromníky jsme vyhnali. Bufety přezvala firma od firmy podobného obchodního zaměření. Klub ukončil spolupráci s provozovatelem restaurace, ale to bylo nezbytné s ohledem na rekonstrukci a vytvoření klubové restaurace, která se například stará o vyvážené a zdravé stravování našich mladých hráčů.
Bezpečnost a pořadatelé, netuším co by nefungovalo. Společně s bezpečnostním manažerem vyhodnocujeme pravidelně každý zápas. Chyby se stávají, ale s ohledem na nižší množství stížností oproti minulému roku považuji změnu bezpečnostní agentury za pozitivní aspekt. Ale pokud máte jakékoliv stížnosti a dotazy můžeme probrat na schůzce.
Ohledně uzavřených dveří, které jsou na Prostějov a Vsetín, tak zde se jedná o výrazné bezpečnostní riziko. Víme, že tito fanoušci jsou nebezpečnější než ti v extralize, takže děláme maximum, aby nedocházelo ke konfliktům. Kdyby takový konflikt bnastal a my nepodnikli bezpečnostní opatření, tak naopak nás budete vy nebo jiní fanoušci napadat, že jsme nezavřeli dveře. Po bitvě každý generál a já jsem skutečně rád, že se nic nestalo. Zároveň se nám podařilo těmito dveřmi pustit všechny fanoušky před zápasem a po zápase jsme fanoušky pustili bočními východy. Takže optimální zvládnutí situace.
Parkování nerozumím, kde jsme zakázali. Při zápase mám skutečně na starost parkoviště před hlavním vchodem a mezi stadiony. Obě tyto parkoviště je stejně jako minulý rok na parkovací karty pro hráče a partnery klubu. Mé rozhodnutí je, že auta nemohou parkovat v první řadě před stadionem, kde jsou nově umístěné např. bufety případně prostor pro prezentaci partnerů. Jinak je režim velice podobný minulému roku. V jiné dny nemáme jako Berani Zlín možnost zasahovat do fungování parkoviště. Má jej na starost městská organizace Steza Zlín.
Pane Březíku, máte ještě nějaké dotazy? Klidně pište a případně se budu těšit na osobní schůzku.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
15. 1. 2024, 14:36
Dobrý den, bylo by prosím možné lépe začít pracovat s kostkou, která je na Chance ligu nadstandardní a zařadit opakované záběry ze hry při přerušeních? Při některých utkáních, tuším při posledním derby to třeba vypadalo, že by to mohlo fungovat, jenže od té doby je to opět v režimu, že máme kostku, ale stačilo by vlastně zapnout Nisasport.

Odpověď:Dobrý den, Patriku,

opakované záběry se objevují v každém utkání. Vždy ale záleží na počtu přerušení. Jsme smluvně vázání k reklamním spotům. Občas, když je hra rychlejší, tak možnost opakovaček je jen o třetinách. Do příští sezony budeme více pracovat s novými LED panely, takže by se mohl prostor uvolnit pro zábavný obsah, což je naším cílem.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
SlovakM (ucar123@seznam.cz) Zlín
13. 1. 2024, 11:17
Zdravím, je v očekávání v těchto dnech příchod generálního nebo titulárního partnera do klubu? Aby bylo možné sestavit tým, který by se mohl porvat o extraligu? Díky

Odpověď:Dobrý den,

poprosil bych příště v komunikaci použít jméno a příjmení, nikoliv anonym. Ohledně partnerů se jedná nepřetržitě. Jedno zajímavé partnerství se známou firmou představíme ještě na konci ledna, ale nebude se jednat o generálního nebo titulárního partnera.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing
Petr (ppasss@seznam.cz) Vizovice
11. 1. 2024, 11:35
Dobrý den šlo by něco udělat s hotdogy ? Člověk když už si chce dát tak cigaro v hotdogu studené . Nebo možnost dat si grilovánou klobasu a nebo cigaro bylo by to lepší díky za odpověď .

Odpověď:Dobrý den, Petře,

děkuji za zpětnou vazbu. Jistě to s provozovatelem proberme.

S pozdravem a přáním pěkného dne

L. Kožík, marketing