Dotazy na marketing
Zdravíme všechny fanoušky zlínských Beranů!
Do následujícího dotazníku můžete vložit jakýkoliv dotaz na marketing, obchod
a ekonomiku klubu. My v krátké době odpovíme.
Tento komunikační kanál neslouží k odpovědím na sportovní tématiku. K tomu se vyjadřují trenéři přes tiskové konference.
Berani Zlín
Dříve než se rozhodnete položit otázku, projděte si prosím dotazy, které před Vámi napsali jiní uživatelé. Zbytečně pak nebudete opakovat již položené otázky a jistě tím ušetříte jak svůj čas, tak čas dotazovaného. Děkujeme.
Josef Janek
(joskajanek@seznam.cz)
zlin4 Lidická 381
22. 4. 2025, 13:23
Miroslav
(mirajakoubek@seznam.cz)
Bystřice pod Hostýnem
21. 4. 2025, 16:52
Dobry den chtěl bych se zeptat kdy se začnou prodávat pernamentky na další sezonu děkuji.
Odpověď:Dobrý den, Miroslave,
začátek prodeje je naplánovaný na pondělí 26. 5. 2025, ale čekejte bližší informace na webu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Miroslave,
začátek prodeje je naplánovaný na pondělí 26. 5. 2025, ale čekejte bližší informace na webu.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Aleš
(alesekprokop@atlas.cz)
Vizovice
6. 4. 2025, 18:29
Dobrý den. Mohl by jsi někdo stoupnout k hlavním vstupům do zimáku. Všichni nosí dovnitř sklo z hospody. Je to o průser.
Odpověď:Dobrý den, Aleši,
děkujeme za upozornění. Zaměříme se na danou záležitost.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Aleši,
děkujeme za upozornění. Zaměříme se na danou záležitost.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Míchal B.
(Bee-M@seznam.cz)
Bystřice pod Hostýnem
2. 4. 2025, 19:11
Dobrý den. Chtěl bych požádat o to, aby se v prostorách zimního stadionu zakázalo kouření i elektronických cigaret. Začíná se to rozmáhat a čím víc lidí přijde na zápas, tím je smrad větší.
Odpověď:Dobrý den, Michale,
kouření elektronických cigaret je zakázáno. Snažíme se to postihovat, ale v davu je to složitější než běžná cigareta, která se nevypne a nedá do kapsy. Ale vnímáme to jako velký problém a budeme s tím dále pracovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Michale,
kouření elektronických cigaret je zakázáno. Snažíme se to postihovat, ale v davu je to složitější než běžná cigareta, která se nevypne a nedá do kapsy. Ale vnímáme to jako velký problém a budeme s tím dále pracovat.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
1. 4. 2025, 18:44
Dobrý den, mám otázku jako uživatel invalidního vozíku. Na každý zápas je na internetu v prodeji 5 vstupenek pro lidi na vozíku. Místa v sektoru určeném pro tyhle lidi je ale více a často je zde více než 5 lidí (možná se zbytek vstupenek prodává přímo na místě?). Je možné si tak na internetu například zakoupit klasický lístek na stání a najít si v sektoru pro vozíčkáře místo, nebo je to bráno tak, že je sektor prostě vyprodaný?
Děkuji za odpověď.
Odpověď:Dobrý den, Tomáši,
ještě k těm 5, které se uvolňují do volného prodeje je potřeba přidat permanentní vstupenky. Samozřejmě, že může tam kdokoliv na vozíku, tak aby všichni viděli. Pokud by tam bylo více osob, tak bychom učinili opatření, aby všichni viděli.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Tomáši,
ještě k těm 5, které se uvolňují do volného prodeje je potřeba přidat permanentní vstupenky. Samozřejmě, že může tam kdokoliv na vozíku, tak aby všichni viděli. Pokud by tam bylo více osob, tak bychom učinili opatření, aby všichni viděli.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Radomil Zaoral
(radomil.z@seznam.cz)
Zlín
1. 4. 2025, 15:48
Víte, že vstupné na zápas Sparta -Kometa,je nižší, než na finále s Jihlavou?!!! Je to nehoraznost a zlodejina! Přitom kvalita hokeje propastna. Že se nestydíte,chtít po skolacich, kteří vás celou sezónu podporují svým fandenim , takový ranec. Styďte se!
Odpověď:Dobrý den, Radomile,
rozumíme tomu, že každé cenové nastavení vyvolá emoce. Osobně doporučuji, zvlášť školákům zakoupit dětskou permanentní vstupenku, která byla letos na stání v hodnotě 800 Kč s dětskou slevou. V tom je obsažené play-off a všechny zápasy základní části a přípravné utkání.
Pokud nás školáci podporují celou sezonu, tak jsem přesvědčen, že to je velice přívětivá a dostupná cena. Pokud to rozpočítáme jen za ZČ a play-off, tak máme průměr 25 Kč na utkání.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Radomile,
rozumíme tomu, že každé cenové nastavení vyvolá emoce. Osobně doporučuji, zvlášť školákům zakoupit dětskou permanentní vstupenku, která byla letos na stání v hodnotě 800 Kč s dětskou slevou. V tom je obsažené play-off a všechny zápasy základní části a přípravné utkání.
Pokud nás školáci podporují celou sezonu, tak jsem přesvědčen, že to je velice přívětivá a dostupná cena. Pokud to rozpočítáme jen za ZČ a play-off, tak máme průměr 25 Kč na utkání.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Pavel Valenta
(valentapavel1@seznam.cz)
Zlín
1. 4. 2025, 07:53
Dobrý den.
Chci se zeptat, proč letos při prodeji lístků na finálové utkání s Jihlavou nebyli zvýhodněni fanoušci, kteří po celý rok
podporovali naše hokejisty? Proč pro ně nebyl umožněn přednostní prodej, jako v minulých ročnících?
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
každý rok se určuje strategie prodeje vstupenek. Letos jsme zvolili jiný způsob, který byl ovlivněný tím, že jsme začali prodávat dříve než jsme znali soupeře. Takže jsme zvýhodnili všechny zlínské fanoušky před případnými hosty.
Zároveň jsme vyhodnocovali termíny, kdy v minulém roce jsme hráli celkem 4 utkání sobotu a neděli, vč. finálových utkání. Nyní to byla středa a čtvrtek, kdy jsme neočekávali rychlé vyprodání, kde tento systém dává logiku a smysl. Hezká místa šla zakoupit i s výraznějším časovým rozestupem.
Zavedení přednostního práva v rámci systému není jednoduchý scénář, naopak velice náročný, což se projevuje do nákladové stránky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Pavle,
každý rok se určuje strategie prodeje vstupenek. Letos jsme zvolili jiný způsob, který byl ovlivněný tím, že jsme začali prodávat dříve než jsme znali soupeře. Takže jsme zvýhodnili všechny zlínské fanoušky před případnými hosty.
Zároveň jsme vyhodnocovali termíny, kdy v minulém roce jsme hráli celkem 4 utkání sobotu a neděli, vč. finálových utkání. Nyní to byla středa a čtvrtek, kdy jsme neočekávali rychlé vyprodání, kde tento systém dává logiku a smysl. Hezká místa šla zakoupit i s výraznějším časovým rozestupem.
Zavedení přednostního práva v rámci systému není jednoduchý scénář, naopak velice náročný, což se projevuje do nákladové stránky.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Tomáš Maňka
(tomasmanka21@email.cz)
Zábřeh
30. 3. 2025, 20:12
Dobrý den, nezvažujete alespoň od finále už konečně odemknout komentáře na sociálních sítích? Myslím si, že by to atmosféře jen a jen přidalo a vše v klubu by už bylo tímto stoprocentně v pořádku a vyřešeno a se silnou podporou i na sociálních sítích bychom šli zvítězit. Vzhledem k tomu, že se ani tento rok nejedná o soupeře Vsetín, tak bych žádný problém ani vyhrocení nečekal, takže už opravdu nevidím důvod to takto nadále držet, když atmosféra kolem našich borců a celého klubu je jen a jen pozitivní, toto je už jediné, co tomu ubírá. Přece to takto nebudeme držet napořád, není k tomu už důvod a myslím si, že to stále mrzí spoustu fanoušků. Pro mě jako fanouška mimo kraj a že nás taky není málo to byla navíc alespoň zase jedna z mála větších možností kontaktu s dalšími fanoušky a diskutovat dění kolem našich Beranů přímo na našich stránkách. Děkuji a přeji pěkný den a ať se nám letošní sezóna povede dotáhnout do našeho vysněného cíle. T.M.
Odpověď:Dobrý den, Tomáši,
situaci pravidelně vyhodnocujeme a bude v tom dále pokračovat. Plně rozumím Vašemu názoru, ale každá mince má dvě strany, takže je potřeba zvážit veškeré pro i proti a následně padne rozhodnutí.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Tomáši,
situaci pravidelně vyhodnocujeme a bude v tom dále pokračovat. Plně rozumím Vašemu názoru, ale každá mince má dvě strany, takže je potřeba zvážit veškeré pro i proti a následně padne rozhodnutí.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Vaclav
(wasadunbar@centrum.cz)
Zlin
9. 3. 2025, 17:41
Dobrý den
Mohli by jste mi prosim vysvětlit proč se prodává prosincový časopis v půlce března? Děkuji Vaclav
Odpověď:Dobrý den, Václave,
v prodeji bylo primárně březnové číslo s Pavlem Sedláčkem, ale ve všech stáncích šlo zakoupit i předchozí vydání s Petrem Holíkem. To je určené pro fanoušky, kteří si jej zakoupit nestihnuli. Magazín Beran je lifestylovým stylem, tedy události v něm jsou více do hloubky a nejsou vázány na aktuální dění.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Václave,
v prodeji bylo primárně březnové číslo s Pavlem Sedláčkem, ale ve všech stáncích šlo zakoupit i předchozí vydání s Petrem Holíkem. To je určené pro fanoušky, kteří si jej zakoupit nestihnuli. Magazín Beran je lifestylovým stylem, tedy události v něm jsou více do hloubky a nejsou vázány na aktuální dění.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Radek H.
(radekholecek317@post.cz)
10. 2. 2025, 11:07
Dobrý den pane Kožík,
zajímalo by mě, jak moc vedení klubu myslí vážně svá prohlášení o snaze o postup do extraligy v letošní sezoně. Opravdu věříte že je to se současným kádrem možné?
Když v lednu končilo přestupní období fanoušci očekávali příchod několika posil ale dočkali jsme se jen jedné která se navíc hned zranila a od té doby jsme o něm nic neslyšeli. Místo toho klub všude možně propaguje předražený ples a zápas “zlínských legend” na kterém ale možná kromě Jardy Balaštíka žádná opravdová legenda nebude. Osobně mě tyto akce vůbec nezajímají a chtěl bych spíš vidět opravdovou snahu o návrat našeho klubu tam kam patří a když vidím že týden před plesem najednou zlevňujete lístky na 500 tak bych řekl že nejsem sám.
Jaké jsou teda vlastně priority našeho vedení? Pokud to není otázka přímo na Vás, budu rád za odpověď kohokoliv z vedení. Předem děkuji.
Odpověď:Dobrý den, Radku,
postup do extraligy je stále jedním z hlavních cílů. Berani skončili základní část na druhém místě Je potřeba si uvědomit, že se nejedná o jednoduchou soutěž. Její kvalita jde každým rokem nahoru.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, Radku,
postup do extraligy je stále jedním z hlavních cílů. Berani skončili základní část na druhém místě Je potřeba si uvědomit, že se nejedná o jednoduchou soutěž. Její kvalita jde každým rokem nahoru.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing
Odpověď:Dobrý den, stačí napsat na marketing@beranizlin.cz Přidat ideálně čísla permanentních vstupenek a my se vám ozveme.
S pozdravem a přáním pěkného dne
L. Kožík, marketing